Sint-Antoniusschool Liedekerke

Kleuter- en lagere school

Laatste nieuwtjes

Hoe verlopen de inschrijvingen voor het schooljaar 2024-2025?
Zie  inschrijvingen 2024-2025

Bestellen doe je eenvoudig!
Geef het bestelbriefje mee met jouw kapoen(en) en betaal vóór 15 maart 2024. Er kan cash betaald worden door het gepaste geldbedrag onder gesloten omslag mee te geven aan jouw kind(eren) of via overschrijving op het rekeningnummer van de Ouderraad Sint Antonius (BE67 7340 2295 8087).
Gelieve in de mededeling zeker naam en klas van jouw kapoen te noteren.
Vragen?
sintantoniusouderraad@gmail.com

Inschrijvingen Eerste Communie

Zaterdag 4 mei 2024 om 14.00 u. Sint-Niklaas kerk te Liedekerke

Wanneer je je kind wil inschrijven voor de eerste communieviering, ga je naar https://catechese.zonemeander.be.

Oudermoment

=> Dinsdag 20 februari 2024 om 20.00 u. in de Sint-Michielskerk, Bellestraat te Hekelgem – Affligem.

=> Donderdag 29 februari 2024 om 20.00 u. in de O.L.-Vrouw Boodschapskerk,Ommegangstraat te Liedekerke.

Infobrochure

Klik op de afbeelding om de webpagina te openen

SCHOOLKRANT

Het SINT-ANTOONTJE heeft de intentie voor de kerst– en zomervakantie te verschijnen.  Dit als contactblaadje tussen de school en thuis: twee belangrijke plaatsen in de leefwereld van onze kinderen.

KLIK OP DE AFBEELDING om de schoolkrant te openen